1. SALAM USAHAWAN

Salam Sejahtera. Dengan nama Allah yang Maha Pengasih dan Penyayang. Syukur Alhamdulillah, dengan izin serta kurnianya kita dapat berjumpa melalui paparan blog yang telah saya siapkan khas untuk anda walau dimana berada. Pendekatan ini saya buat bertujuan untuk memudahkan program yang sangat luarbiasa hebatnya ini, dapat diketahui dan dipromosikan kepada rakan usahawan yang belum menjadi ahli. Perniagaan keusahawanan yang berteraskan kuasa kepantasan serta kecangihan teknologi Internet pada hari ini telah mengubah semua sistem cara kerja daripada 'work hard' kepada 'work smart'.Untuk makluman Ahli-Ahli Usahawan semua , secara peribadi saya nyatakan bahawa inilah satu program keusahawanan yang sangat hebat dan Formula Multi Trading Pertama Seumpamanya. Hari ini, ahli-ahli net-work kami satu persatu mula mencipta pendapatan puluhan ribu ringgit. Yang paling seronok setiap saat samaada kami sedang tidur, mandi, menonton tv atau apa jua sedang dilakukan, income terus mencurah-curah masuk ke dalam akaun bank kami. "SYUKUR ALHAMDULILLAH".
Akhir kata , semalam yang kita lalui tinggal kenangan & akan terpahat dalam sejarah hidup kita. Hari ini adalah kenyataan & realiti. Esok kita sama-sama mencapai impian kita.
Perinsip saya amat mudah iaitu:

“SETIAP ADA USAHA PASTI ADA KEJAYAAN”

“ BUKAN YANG TERKUAT AKAN BERJAYA ATAU YANG CERDIK PANDAI,TETAPI YANG CEPAT MEREBUT PELUANG”

"JIKA ANDA MAHU SESUATU, ANDA BERILAH SESUATU"

Firman Allah s.w.t:
“ SESUNGGUHNYA ALLAH TIDAK AKAN MENGUBAH NASIB SESUATU KAUM KECUALI MEREKA SENDIRI BERUSAHA MENGUBAHNYA”‘Surah Al-Anfaal:53’

Tiada ulasan: